Friday, July 2, 2010

~~Kanak-Kanak Rebina ke??~~

Huuu..lupa nak hapdet cite minggu lepas. Uhh berkaitan dengan tajuk xneyh?? Mesti laaa~minggu lepas ada Sure Heboh kat Kuantan. Aku gi kesana pun sebab nak jumpa kawan sekelas. Beliau suruh aku jumpa kat sana, sebabnya beliau ada kerja part time dengan booth Power Root. Keadaan panas xpayah nak cite la, tapi disebabkan dah berjanji kena gagahkan jugak la. Kebetulan pulak dalam kereta xde payung. Membazir duit untuk payung la aku aritu. :) nasib baik masa balik xkena marah dengan mak sebab membazir. hehe..


Dah sampai kat sana macam biasa la terus mencari lokasi yang perlu dituju. Dah siap cakap dengan kawan aku tue, aku gi jenjalan kat booth-booth lain. Aku xberminat nak menapak kat tempat artis-artis, adik-adik aku je melayan..haha =p Aku lebih berminat pada kedai-kedai yang jual baju, makanan, maklumla kan dah sampai sana banyak la barang-barang yang nak dibeli. Barang pun banyak sale..favorite aku la tue. ekeke :)


Habih duit yang baru bawak keluar dari ATM, aisehh~nafsu berbelanja memang xbole nak bendung. hehe..(kadang-kadang diampunkan!) Masa aku jalan-jalan tengok gerai, tetiba jadi taksub sekejap dengan kedai scoot emulsion, teringat masa kecik-kecik dulu mak selalu suap masa aku nak gi sekolah pagi-pagi, bila tanya kat mak kenapa aku kena makan ubat tue, mak cakap biar sihat, hasilnya kini terbukti jelas, aku seorang yang sihat. hahaha =p terima kasih mak.


Nak dijadikan cerita aku gi kat booth tersebut dan membeli la 2botol scoot emulsion yang berharga rm10.00, balik rumah tunjuk kat mak, bole pulak diketawakan oleh kakak + abg ipar..cehhhh~diorang tanya kenapa beli?? aku cakap sebab nak sihat. Lagi la gamat rumah mereka-meraka neyh ketawakan aku. Diorang cakap aku macam budak-budak, aku buat dunno je, siap bagi sebotol kat ayah aku suruh dia makan jugak..haha :)


~~aku lupa nak amik gambar beg oren comel tue..haha~~

No comments: