Wednesday, September 1, 2010

~~Menyerlahkan Kreativiti~~



Arini aku jadi seorang yang kreatif, dan meterajenkan diri untuk buat kraftangan dari seni tangan sendiri. :) Bunyi macam kreatif sangat aku neyh..haha! Aku buat kraftangan dari kain felt..penah dengar kain felt x?? sebelum neyh aku xpenah amik tau pun menda-menda cemini, tapi bila tengok org buat mula la ada perasaan terminat nak buat seniri. cewahhhh~ :D


Semangat tengok you tube tentang seni felt neyh. Kalau sebelum neyh mungkin aku xpenah perasan seni cemini ada kat barang-barang harian yang aku pakai. Macam hairband, t-shirt, pastu keychain henpon..sume ada unsur-unsur felt neyh, aku je yang xperasan tentang kewujudannya. Sebab tue semangat cari kain neyh.



Tapi aku buat neyh suka-suka je, mak aku pulak cakap, aku mula buat kerja membazir..haha~mak aku memang sangat tau perangai aku neyh ikut angin, kalau xmenjadi mula la tinggalkan cemitu je..hehe (mmg membazir)




***P/S :

  • Seni jahitan aku macam *tangan kayu** xpe la, kalau kawen insyaallah kalau setakat jahit butang tercabut dari kemeja tue bole lagi aku jahitkan, xpayah antar kat taylor..haha~
  • Hasil kreativiti neyh aku buat kat opis, jadi kelengkapan xde, kira macam okey la dengan hasilnya erk..keh keh keh =p

No comments: