Monday, July 2, 2012

~~Geng Terawih Dah Kawen~~

~~semua single lagi, pilihlah nak yang mana. ha ha!!~~



##suatu masa dulu awal tahun 2000##
(bulan ramadhan)

:: assalamualaikummmm..alinnnn~alinnnn~
:: waalaikumsalam, woit dayah, nape?? :)
:: weyh jom gi terawih
:: tunggu jap, aku gi amik telekung, syatun nak gi x??
:: tahhh~

ni la antara perbualan aku dengan kawan aku kalau permulaan bulan puasa dulu-dulu waktu sekolah, dan perkara ini jugak yang aku teringat bila dia cakap, dia akan kawen. =')
Kalau dulu dia selalu datang kat rumah aku, terjerit-jerit kat luar rumah panggil nak ajak gi terawih sama-sama, usha pakwe taman perumahan lepas siap moreh..upsss!! tapi lepas aku pindah duduk pahang, semua ni dah xde..hanya memori yang terpahat dalam hati tentang kenakalan waktu sekolah dulu-dulu. i really miss that moment.


Minggu baru ni aku menghadiri walimah beliau, seronok tengok kawan bahagia, dan aku seronok dapat berkumpul semula geng-geng jiran taman perumahan yang lama. Semua cakap aku nampak lain?? ape yang lain pun aku xtau tapi diorang kata, aku xkata ehh, mereka kata aku nampak cun. bahahhaha!! muntah??? =P


Jiran-jiran semua xkenal aku, ye la kot mungkin sebab aku jarang dah gi rumah aku tue, lepastu kalau gi pun cuma jumpa kawan-kawan aku tue je, mana gi jumpa jiran lama, memang sahih la mereka lupa kat aku ni. hi hi hi!! tapi ape yang boleh aku cakap..aku seronok. walaupun sedih sebab sorang kawan dah kena ikat, tapi aku seronok untuk meraikan hari bahagia dia. Congrats Nurul Hidayah Hamdan & Suami, semoga kalian diberkati sepanjang hidup berkeluarga dan berjaya menjadi isteri yang solehah. Aminnnn
**walaupun korang xboleh baca blog aku, tapi aku percaya kau rasa apa yang aku rasa ni untuk kau.** ^^V

No comments: