Monday, December 30, 2013

~~Rangkuman Disember 2013 (2)~~


Assalamualaikum dan hai. 

Kali ni nak taip pendek je, sebab ceritanya dah lama. ki ki ki. Oke hari Ahad 15hb aritu aku gi Johor, Pasir gudang, menghantar adik masuk praktikal kat MMHE (Malaysian Marine & Heavy Engineering) Seperti biasa mestilah p.cik aku yang drive. Nak harapkan aku, ntah bila. ha ha! Selain menghantar, gi jenjalan sekali, tulah tujuan yang sebenarnya. Aku xdapat nak melawat secara detail tempat adik aku praktikal, sebab kami ni ikut orang, jadi terpaksa la tunggu orang, bukan memaksa orang yea. eh!

Oke lah, malas nak taip. Ni gambar sekitar selat tebrau. Sebenarnya xde lah best sangat Johor. Dapat pening kepala je sebab jalan sekitar boring. Owh lupa! kenderaan pun banyak kat sini, jammed jugakkk! oke lah. bai










No comments: