Wednesday, April 23, 2014

~~Cinta Mat Gelap~~

Assalamualaikum dan hai. :)



Baru-baru ni aku ada terbaca lagi cerita pasal mamat gelap ni. Modus operandi masih dari cara yang sama. Biasa aku dengar perempuan yang selalu tangkap cintan, tapi kali ni lelaki. haihhhhh parah sangat dah orang kita kalau macam ni. kau apehal?? aku xkawen lagi ni xde pulak nak cari. opsss!ha ha ha. Sebenarnya datang jugak kepelikan aku sebab ape ramai sangat yang mudah tergoda dengan ayat-ayat manis mereka nih. Sebenarnya diorang punya ayat bagi aku macam beria nak berkawan dengan kita. Pastu puji kita cantik atau whatever lah. Tapi mereka silap, aku bukanlah perempuan yang cair dengan ayat romantis, tapi aku cair bila rasa lapar, dan perlukan sneekers. hewhewhew. Nasib baiklah hati aku ni xmudah terpaut dengan kekacakan mat salleh. Tu je penyebabnya. Aku nak orang melayu dan kalau boleh berasal dari tanah air aku duduk sekarang ni. Nak tau?? owh tu kena cari sendiri. :) Perasannya!


Oke, kembali pada pokok pangkal cerita, aku biasa sangat dapat private mesej dalam facebook. Dah banyak kali mat gelap ni cuba nak usha line, but sorry to say, aku xlayan mereka nih. Aku xpercaya tetiba mat saleh berminat tengok profile aku kan. Kekadang bukan selalu pun aku guna gambar sebenar, selalu aku letak bunga ros, burung, gambar anak sedara pun diorang boleh minat. Kau buta ape cakap aku lawa. ha ha ha!

Jadi peringatan untuk korang, jangan lah mudah sangat terpengaruh. Sebab cinta korang sanggup gadaikan harga diri dan harta. Aku tau korang ada perasaan sayang dan cinta, tapi xperlu lah nak buat buta mata sangat kan. Korang boleh perhatikan tingkah laku, lenggok bahasa, guna la semua deria yang ada untuk tafsirkan orang. Benda comman kot. Oke lah. idea xde nak menaip panjang-panjang. bai. :)

-ni aku reply, are u malay??-

 panjang lebor dia reply bawah ni.










No comments: