Friday, January 8, 2010

~~Bebas~~

Arini aku bebas dari cengkaman JPJ selama 2 tahun..maksudnya aku dah bebas memandu tanpa ada sticker warna merah putih yang perlu diletakkan di hadapan dan belakang cermin kereta..nak bawak kete sape2 pun da bebas..xyah risau takut kena saman sebab xtampal stricker (P)..yebaaa andree~~andree~~




~~sebelum~~


Pengalaman memandu selama 2tahun memang mencabar..ekekeke, terasa diri macam SUPERWOMAN..sebabnya 3x aku penah eksiden..nasib baik mangsa-mangsa yang aku langgar xbawak cite neyh ke tengah..setel kat lua je semua2..tapi yang penting..DUIT aku xpenah melayang even eksiden 3x dah..hahaha..besnyaa :D


~~semasa~~

Skank dah dapat lesen besar..harap2 pasni mak bagi la alin bawak keta jelajah jauh-jauh pulak ehh..xmo la bawak dalam negeri seniri jew, nak jugak rasa lalu highway panjang2..hihi :D Sebagai pemandu & pengguna jalan raya, aku nak ingatkan diri seniri jugak supaya sentiasa berhati2 semasa mengendalikan kenderaan..ingat.. \(^_^)/


~~selepas~~

No comments: