Thursday, April 22, 2010

~~Interviu~~


Waa..dah lama xmasuk blog tetibe kuar isu nak interviu..neves..cemas..takut..bleghh sume ada rasa..es em es kakak, tanya pasal pape yang patut aku prepare untuk interviu, pakai baju ape, pakai kasut ape, soalan ape yang beseny dia tanya, yang penting DOA APE yg nak bagi dia lembut hati..wahaha! dasyat je dengar..

Pengalaman interviu xpenah ada dalam idup neyh. Buat ujian biasa la sesangat, cakap je jenis-jenis periksa sume aku penah rasa (ujian memandu, ujian kat sekolah, ujian s.p.a, ujian kecerdasan) hahhahaa..sume ujian idup.. ^_^

Sebab aku xpenah ada pengalaman interviu ialah kerana aku neyh keje dengan p.cik, masa memula masuk opis dulu, aku men masuk camtu je. Tapi surat lantikan jadi kakitangan syarikat ade tau~heh

Semangat berkobar-kobar lepas aku nampak iklan temuduga terbuka, semangat lagi la nak tau camne rasa ditemuduga..hihi :)
akhir kata, doakan aku berjaya..macehhh (^_^)

No comments: