Monday, December 20, 2010

~~Besday Abah & Cake Ice-Cream~~




.Versi KOrea.

saeng-il chukhahamnida
saeng-il chukhahamnida
sarang-haneun Abah ui
saeng-il chukhahamnida



.Versi SepanyOl.

happī bāsudē tū yū
happī bāsudē tū yū
happī bāsudē dia Abah
happī bāsudē tū yū


Haha..lucu je rasa nak menyanyi epi besday versi 'Orang Luar' xpadan dengan suara garau..keh keh keh!! upss bukan ayah aku yang nyanyi oke. Aku cakap untuk diri seniri je. :D
Oke, umur abah dah genap 55tahun. Lambat kan sebab lahir bulan 12..memang penghabis tahun. Nasib baik adik-adik aku semua xde lahir bulan 12. Kalau x, memang jenuh la nak tunggu makan kek. =))


Yeayy..aku dah pandai buat ice-cream cake. Mesra rakyat je kek yang aku buat, sbb men tabur je bunga-bunga tue. Niat sebenar nak tabur choclate rice tapi dah habis, xperasan masa buat cupcakes aritu benda tue dah habis. Nasib baik ada bunga-bunga keras tue, kira aci ajelah untuk hiasan anak beranak nak makan..bukan nak jual pun.. ha ha!!

Psss..nak belajar buat ice-cream kek??? text i thru henpon oke. (ceh berlagak!) =)



~~pic sengaja diBLUR kan untuk mengelakkan lelehan air liur :D ~~



No comments: