Wednesday, December 29, 2010

~~Bola~~

Bola tue ape?? ha ha ha!! gila xkenal bola tue ape kan. Dari kecik kalau belajar mula mengenal huruf, perkataan BOLA memang dah tersenarai dalam semua buku untuk menunjukkan contoh. Kalau buku bahasa inggeris bermula 'B' for BALL...buku bahasa melayu pulak 'B' untuk BOLA..eh tiba-tiba terjadi guru pulak. har har har!!



Aku pun pelik tetiba terniat pulak nak buat entri tentang bola. Oke aku mengaku, aku memang xberminat dengan BOLA. Bukan benci tapi xsuka. :) Aku nak tengok perlawanan bola?? OMG..OMG..memang xkan selera menonton. Sukan bola bukan sukan yang diminati, *apa korang kesah kan aku xminat bola* hi hi hi..masing-masing ada citarasa masing-masing kan. Kira aci je lah tue. :D


Haaa..dah terpeleset pulak nak cerita. Pukul 8.00pm kat tv1 nanti ada live perlawanan bola Piala Suzuki AFF. Aku sure la xtengok, tapi aku harap pasukan Malaysia la yang menang..SAYA ORANG MALAYSIA OKE. sebenarnya aku berharap kalau MALAYSIA menang, bole dapat cuti free.. ha ha ha!! uppsss~



~~ada guna laser lagi x?? Keh Keh Keh~~

No comments: