Tuesday, December 28, 2010

~~Pemalas~~

Sekarang neyh mood memang malas nak mampus. ha ha! memang aku jadi malas..mungkin sebab keadaan cuaca yang xmenentu sekarang neyh. Musim shejuk-shejuk, dingin-dingin, hembusan angin sepoi-sepoi bahasa yang membuatkan aku MALAS. Biasa lah kalau dah hujung tahun, kat pantai timur neyh bole buat otak beku. Hujan memanjang..jarang sangat nak tengok matahari menyinar terus dalam masa seminggu, mesti ada je hujan. ZzZzZzZz..


Aku rasa kali neyh memang sifat malas yang luar biasa..ha ha! sebab ape aku kategorikan macam tue sekali ialah kerana banyak benda yang mak aku suruh buat, aku buat donno je..pehhh~ memang kategori pemalas tahap dewa. Nak reply masej kat henpon pun malas. Dah lah henpon punya keypad keras semacam..memang buat aku malas nak menaip la jawapnya.


Tapi ada benda yang aku xjadi malas time musim hujan cemini..korang tau ape??? AKU XMALAS UNTUK TIDURRR..ba ha ha!! (Tidurkan perbuatan!) =))


3 comments:

tengku masni said...

mau x mls + ngnatoknye.... dgr lagu ko ni... wt aku nk tido jgk....hehehhe....

AnakPakZohar said...

waaaa.... tu muke alin mase tido kew... hehe

alinaleen said...

masni : haha..mengantuk ke?? ak rse lagu neyh syahdu..kakakahh syahdu~ =p

yad'z : hihi, mungkin jugak muka jadi cemitu..air liur basi je xmungkin meleleh sbb xpenah jmp peta kat bantal pn. :D