Friday, November 11, 2011

~~11.11.11~~


Mensebelas..mensebelas..mensebelas..ha ha ha!! pelik aje bunyinya, harini abis semua post kat FB cerita pasal tarikh neyh, tah apa yang bes pun aku xtau la, yang menarik pada pandangan aku hanya nombor tue je, yang lain xde pape pun, lain la kalau sebut tarikh neyh tetiba hujan duit kan..kalau macam tue memang aku post la kat status fb aku..ha ha ha!! dah la berangannya alin oiiii~


~~tempat aku letak keronsang, senang sikit nak amik dari kena cari dalam box..lambat~~



Oke, bersempena tarikh lawa neyh aku nak bagi tau, aku dah pakai pencuci muka baru uols..ha ha ha!! hampeh je, macam la orang lain xde pakai pencuci muka kan..tapi bagi aku neyh benda baru, sebabnya aku neyh bukan jenis pemakai pencuci muka atau lebih dikenali facial cleanser..mak xboleh pakai noksss sebab kulit mak neyh sensetip..biasanya aku akan pakai scrub cap bunga tanjung yang mudah didapati di pasaraya mydin..tue pun seminggu sekali aku akan sental kat muka kalau time rajin, kalau time xrajin, sebulan sekali pun aku payah nak sental sebab aku takut akan buat muka aku lagi kering.


Malam semalam lepas balik kerja sempat merayau gi watson, tujuannya nak temankan budak bilik aku beli eye liner, dah alang-alang masuk watson aku terjah tempat facial foam, sekarang aku pakai mekap..(bleghhh! baru pakai nak kecoh!) sebab tue la nak cari pencuci yang boleh men'remove' semua bahan asing neyh masa aku nak berwuduk. heeee~ aku terai beli ZA cleansing foaming gel, tengok pada apa yang dia tulih tue macam merangsang otak aku supaya memilikinya. ha ha ha!! so beli la 1. :D :D so sama-samalah menunggu apa hasilnya, betul x kata seindah rupa..eh dia xkata, tapi dia tulih. he he he!!

No comments: