Wednesday, November 9, 2011

~~Selamat Hari Raya Korban~~








Alhamdulillah tahun neyh aku dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki untuk melakukan ibadah korban satu bahagian lagi..yang besnya tahun neyh aku pegang lembu, macam tahun sebelum neyh selalu xsempat nak pegang, tapi tahun neyh aku sempat pegang..musukkkk!! he he he!!





Bila raya korban mesti kenyang dengan daging. Macam family aku ramai yang buat korban jadi ada buat tahlil ringkas sikit masa malam tue, makan sup gear box sampai terbuntang perut.ekekke~ aku xmakan sup pun sebab dah kenyang sesangat..masa siang aku banyak melantak nasi dagang yang mak aku buat. I love mummy cook-cook. ha ha ha!!

~~orang kuat untuk sembelihan~~

Oke lah, rasanya xde ape sangat nak berceloteh panjang tentang raya korban neyh, tapi sebenarnya kita patut raikan raya korban lebih meriah dari raya aidilfitri, kalau la raya korban neyh ada puasa sebulan macam raya aidilfitri, mesti meriah jugak kan, pape pun raya korban pun ada puasa jugak masa 9Zulhijjah tue. Alhamdulillah aku sempurna laksanakannya. ^^V

No comments: