Monday, January 16, 2012

~~Nak Jadi Diva! Ahh Gedik =p~~




Diva lah kan..ha ha ha!! ada 1cerita nak cerita neyh..aku nak jadi diva..auwwww!! diva lah kan, muka sweet-sweet cemini memang patut mendiva. ha ha ha!! (nak muntah gi masuk tandas!) xde lah, semalam aku sesaje je jenjalan kat mall, sebab nak temankan roomate aku cari barang, aku terpandang guardian terus aku teringat sesuatu..*owh nak cari elancyl, budak kat FB cakap benda neyh sangat berkesan untuk masalah selulit*..aku pun masuk dalam guardian, tujuan nak tau harga je, sebab budak tue cakap dia beli kat guardian, aku baca review orang-orang yang pakai benda neyh pun cakap berkesan..perghhh, pempuan memang bernafsu kuat. ba ha ha!! keiginan yang kuat xmenjadi penghalang untuk aku memilikinya..cewahh~ dah kena puasa sebab bershopping-shoppingan masa tengah bulan. Padan Muka Aku!!



Oke bila masuk dalam guardian tue aku mencari jugak benda tue sebab malas nak gi tanya promoter yang kebetulan lelaki masa tue..he he he, segan cekkk..pastu bila gi kat tempat dia display barang-barang yang berkaitan tue xde pulak dah benda yang aku cari..nasib baik ada promoter perempuan keluar dari farmasi, terus aku tanya dia pasal elancyl neyh..tapi budak tue termanggu-manggu la pulak, dia pun xpernah dengar, last-last dia tanya jugak promoter lelaki tue..cehhhh!! oke bila dapat barang yang aku cari, promoter lelaki tue cakap..."akak nak ke barang neyh??" aku jawab, "aah..tapi nak tau harga je dulu. senyummm :) ", oke kejap yea saya scan..tettttt!! harga dia RM108.oo (dalam hati : uishhh mahal la pulak!!) oke xpe laa..saya nak tengok kejap boleh..so masa budak tue nak pass barang kat aku, kebetulan ada promoter lain dekat dengan aku, dia cakap sekarang ada produk yang sama tapi berlainan jenis tengah buat promotion. ALAMAKKKK!!


Promoter barang tue tunjuk set yang tengah promosi tue, dia siap cakap lagi dengan aku membazir beli barang yang sama tapi hasil xmemberansangkan sebab benda lebih kurang sama, yang lainnya ialah jenama..dalam hati neyh aku cakap : mintak-mintaklah xtergoda..tapi akhirnya terkandas jugak..warrrrgghhh menyesal masuk..ha ha ha!! benda dah jadi kan, alang-alang kena la pakai..aishhh~kalau xkurus lagi xtau laaa..sekarang aku tengah merajin nak menyapu segala lotion yang wangi-wangi sebelum tido. he he he..sedap rupanya. Selama neyh amik xendah je pasal neyh semua kan..syoknya berwangi-wangiannnn..macam duduk dikelilingi bunga. Cewahhhh (berangan lagi!!)

No comments: