Tuesday, January 31, 2012

~~Percubaan 1st untuk dirasa, tapi belum lagi~~

~~bila tengok tag neyh, otak aku terus teringat KFC..ha ha ha!!~~


~~credit to gadis jumaat~~

Tadi mak aku call, dia cakap nak masuk contest x?? cewah contest la sangat. ha ha ha..sebenarnya kat kampung aku ada kelab wanita neyh buat pertandingan, mak aku cakap ada pertandingan memasak, buat cupcakes, menjahit dan tah ape lagi lah.Aku dengar ada perkataan cupcakes terus teruja..yehaaaa~ aku cakap :- makkkkk!! alin nak masuk..nak masuk, hadiah ape?? pergh bajet gila terus tanya hadiah kan, macam la menang..ha ha ha!! bila dah bercit-chat dengan mak aku setengah jam, aku mula memikir serta merancang agenda pada hari tersebut, owh by the way, tarikh pertandingan tue ialah masa hari maulidurasul nanti, hari ahad neyh laa. :)


Aku rancang nak buat hiasan simple-simple je sebab, bab buat kek memang aku reti, tapi bab menghias kek, tangan gebus aku agak kurang kreatif, nak masuk kursus pulak selalu xberkesempatan, jadi selalu harapkan tutorial online ajelah..ape lagi kalau nak buat masuk dalam pertandingan kan, memang aku akan jadi neves gila. ha ha ha!! aku rasa nak buat tags je laa, setakat nak picit cream atas kek tue kerja enteng! ceh~ oke nanti tengok je la yea, samada aku gunapakai tak idea neyh. Kalau bab buat kerja senang memang menjadi kesukaan aku. Kikiki :D

~~tags pic neyh kiut jugak kan?? hi hi hi~~

3 comments:

Fied said...

Nnti aku boleh la nak order cup cakes dgn ko. Boleh ke? Nak tempah yang comel2 sikit... :P

Fied said...

oit tag yang picture yang 1st tu ko beli kat mn?

alinaleen said...

InsyaAllah boleh kalau xde pape aral, kau pilih la yang senang-senang untuk aku buat tau..hahaha!! tag yg 1st tue aku amik kat page gadis jumaat, fb dia..tgk laa, aku dh link kan nama dia kat pic tue, pic yg ke-2 oke. :D :D