Wednesday, October 20, 2010

~~20.10.2010..Apa Ada Pada Nombor~~

Entri kali neyh memang xberkaitan langsung dengan tajuk..sebab letak tajuk cemitu ialah kerana tarikh arini unik. Sebab UNIK sahaja oke. :)



Permulaan mendiet..pagi-pagi dah ketuk-ketuk senduk kat dapur. Sangat la rajin aku arini masuk dapur pagi-pagi sebab nak buat sup sayur, untuk bawa bekal kat opis. Al maklum la sekarang neyh mood mendiet sedang giat. kah kah kah =))


Nak suruh maid buat macam ada rasa xkena je, nanti mula la rasa lain je..xsesuai ngan tekak. Lauk rebus-rebus neyh aku rasa ada baiknya aku buat sendiri, nanti bole la kurangkan kuantiti bahan perasa kat dalam sup tue nanti kan? hihihi




20102010 neyh juga buat aku rasa sangat-sangatttttt la happy, kereta yang aku biasa bawa gi opis tue dah siap baiki minggu lepas lagi, tapi aku xgi amik lagi, ongkos belum cukup dong!! pastue pagi tadi masa p.cik aku baru balik dari pasar dia sengih..sambil tue dia hulur kunci kereta wira yang jarang-jarang aku bawa gi opis sebab xbape bes..(memilih!) dia cakap cemini :

p.cik : nah alin..(sambil bagi kunci kereta wira) karang kat opis buat cek untuk amik kereta awak tue, pakai cek opis laa..siannnn~~ kat alin..(sambil sengih)


aku : hahhh?? (mood tengah terpinga-pinga) sambil amik kunci dari tangan p.cik aku, aku cakap, pakai cek opis???? terima kaseyyyyy!! sambil tue senyum aku dah melebar..har har har =)) dalam hati neyh rasa macam nak meloncat sebab aku xyah bayar..kekehhh, tp depan p.cik xbole meloncat, kena ayu gitewww~~ =))


p.cik : haaa..lain kali cakap kat babi tue lintas tengok kiri kanan sikit..


aku : hanya bermonolog dalaman : xpe ayah cik..kalau alin jumpa babi tue alin cakap kat dia suruh dia xpayah lalu langsung jalan tue..merbahaya kalau jumpa kereta iswara hitam..ngehhh..hakikatnya aku hanya senyum melebar je bila dah tau opis yang bayar bil kereta tue..kikikihh :D :D :D

1 comment:

Anonymous said...

sihat.. :D