Thursday, October 14, 2010

~~Aku & Bunga~~



Mengemas bilik tadi baru aku perasan, semua benda-benda aku terutama yang kecik-kecik mesti ada bunga. Tengok getah rambut..bunga, tengok kipas dalam beg..bunga, amik pengetip kuku..bunga, hairband..bunga, lipstik..pun bunga..kakakakahh baru perasan semuanya bunga. Nama pun perempuan kan, mesti suka bunga..alahai~~


Alang-alang dah selongkar kan, hehe..jadi selongkar terus almari..tetiba teringat kat seluar kesayangan aku dulu-dulu, cettt~macam lama sangat je..tp memang lama da pun aku tinggalkan seluar jeans bunga-bunga. Mak aku siap cakap cemini lagi, "alin sudah-sudah la pakai seluar bunga-bunga, umur tue dah wajib jadi mak orang da pun" kakaka~ sadis gile aku dengar =)


Sekarang seluar jeans bunga hanya tinggal kenangan. Kadang-kadang disebabkan seluar jeans aku elok tersusun dalam lipatan, aku amik & sarung jugak, lepaskan gian..haha~tapi xde la sampai pakai gi jenjalan macam dulu-dulu..seyes, aku suka jeans bunga-bunga aku dulu, nampak coool beb! ha ha ha, xpe la, mungkin aku akan turunkan pusaka jeans aku untuk generasi adik-adik aku pulak, eh lupa! adik-adik aku xsuka jeans bunga-bunga, diorang cakap macam kanak-kanak riang je kalau pakai..kalau cemitu aku masih kanak-kanak kahhhh?? kurang asam je mereka semua..haihhh~~


Oke, abis cite pasal seluar jeans kapuk aku tue, dah semua bunga tadi kan..tempat tidur pun mesti semua bunga juga..kekekehh..kau hadooo?? :D :D

No comments: