Friday, November 19, 2010

~~Raya Korban Yang Best~~


Masa nak gi tengok lembu kena sembelih pagi raya tue aku terdengar perbualan m.cik aku dengan anaknya. Terasa lucu betul perbualan mereka neyh : -


Anak : Mama, nanti kat akhirat kita naik lembu ke??

Mama : Haihhh~bukan lah! lembu ni macam simbolik kenderaan masa kita kat alam akhirat nanti.

Anak : Owhh..abes tue kenapa kita sembelih lembu kalau kita xnaik dia??

Mama : Sebab kita ada kenderaan yang lagi istimewa kat sana nanti (m.cik aku pun xpandai nak terangkan cemana bagi anak dia faham.) hi hi hi.


**dulu pun aku fikir macam sepupu aku neyh jugak.. ha ha ha!!




2 comments:

Fied said...

sape isyirah tu?

Alinaleen said...

Insyirah tue ank p.cik ak, yg masa ak dukung g tgk lembu tue..hihi..yg tembam2 pakai baju kunin aritu... :D