Wednesday, November 3, 2010

~~Sikit -Sikit, Lelama Membukit~~

Kling-kling..duit-duit..alahai, kan bes kalau dapat offer cemitu. Bukan nak puji diri sendiri, tapi aku memang disiplinkan diri supaya menabung jugak walaupun jarang-jarang mengisinya..ekekeke.. :D :D
Belum habis tahun, tabung RM2.00 aku neyh da FULL..wo ho ho!! walaupun tabung neyh murah tapi aku sangat sayang sebab isi dalam tabung neyh yang MAHAL..ha ha ha! aku rasa faktor penyumbang tabung neyh jadi penuh sebab m.cik aku yang selalu outstation kot. Bila dia xde kat rumah, dia bagi duit belanja, aku pulak ada duit seniri, jadi duit dia buat belanja jarang-jarang, balancenya la yang aku masukkan dalam neyh..he he he~ patutla aku rasa kaya. :))



nota kaki ke-1 : Nasib baik tabung neyh xpanjang, kalau panjang mesti sampai harini pn aku belum tentu boleh semelih lagi.. =))

No comments: