Thursday, November 4, 2010

~~TNB Drive Thru~~

Pagi tadi buat kerja luar sebab ada urgent nak kena gi bank. Aku gi dengan kawan seofis. Lagipun dia nak keluar buat urusan juga, jadi menumpang ajolaa~ :D senior admin kat opis tue pun mintak tolong singgah gi bayar bil kat TNB. Masa kat ofis lagi kakak tue cakap aku xpayah masuk dalam sebab kaunter TNB dah ada kat luar, keadaan blur-blur lagi sebelum keluar, tapi bila dah tiba kat TNB aku rasa JAKUN..har har har!!



JAKUN sebab aku ingatkan kakak kat opis tue maksudkan lain, rupanya pemahaman aku yang lain..keh keh keh! sungguh luar biasa sebab TNB dah ada drive-thru..aku terkekeh-kekeh ketawa sebab baru tau wujud kaunter cemini kat TNB. bahahaha!! aiseyyy nampak sangat xpernah gi bayar bil kat TNB. Biasanya aku bayar kat pos office je. cehhh! ketinggalan sungguh.



Tapi, pape pun aku suka la kalau semua jabatan pembayaran ada kaunter cemini, xpayah bersesak nak cari parking, tapiiiii kena bersesak beratur dalam kereta pula. Adoyaii~~bersyukur je la dengan apa yang ada, ye dakk?? :D


No comments: