Thursday, January 27, 2011

~~Bertuah Sungguh~~





~~xberposing pun dgn mereka sbb mereka bukan artis korea..ha ha ha!! ~~


Bertuah lah sangat kan..baru harini aku rasa macam nak tercabut nyawa..dapat cabutan bertuah?? wa ha ha!! sangat-sangat xpercaya. Rasa macam kena penyakit parkinson pun ada. Menggeletar seluruh sendi, Mengigil-gigil badan macam kena simbah ais cair..Benda ni jadi sebab kawan aku lah ajak gi jumpa DJ radio HOT FM der..der..der.. (aku pun xtau apa yang triple der..jarang dgr hot fm sbb radio dlm kereta rosak!! hahaha) dekat East Coast Mall, datang nak menyibuk je, sebab hari kerja neyh biasanya xramai sangat orang, kalau nak ikutkan baru semalam aku merayap kat sana, arini merayap lagi, dah lah kena bebel ngn m.cik sebab xbagi tau awal-awal keluar gi mana..adoii~~ tapi kena marah tue biasa dah, yang penting harini sangat fun..sebab aku bertuah. Yeeehhaa!! Berbaloi lah kot kena marah, sebab dapat duit free..har har har!!


~~yeaahhh dapat duit free, terbantut niat nak mengadap gua batu (Mesin ATM) ~~

Owh yea..lupa nak cerita pasal perasaan bila nama kena panggil tadi. Aku macam termangu sekejap, blur?? biasa lah tue..ha ha ha!! kawan aku tepuk belakang suruh aku naik atas pentas, tapi aku musykil nama aku ke yang kena panggil masa tue?? Ya Allah, seriyes aku neves..panas muka nak naik atas pentas..kah kah kah!! kalau masa sekolah dulu xpe lah naik atas pentas masa penyampaian hadiah, sebab memang dah tau kita akan dapat hadiah..tapi yang neyh memang xduga langsung..tau-tau nama kena panggil je. Adoii~~ malu makkk.. :))


~~Memaksa k.su tolong tuliskan sbb tangan terlampau mengigil, kah kah kah!!~~



Nota Kaki Ke -1 : Akan belajar menghadapi perkara diluar jangkaan tanpa perasaan NEVES yang amat sangat.. :D :D

No comments: