Sunday, January 30, 2011

~~Eh Comellah, Macam Aku~~




Kah kah kah!! perasan gila!..Tengah melayan video korea tadi tiba-tiba teringat kat sorang jejaka neyh..cewahhh~ ha ha ha!! jejaka lah sangat kan!!..ala jejaka yang emsem-emsem, comel-comel, kiut-kiut..ceh puji banyak pun bukan dia puji aku semula..adehhh~ jeng jeng jeng!! jejaka tersebut ialah Maher Zain. :))


Menggoogle lah nama dia neyh tadi, sekali keluar video lagu dia versi bahasa melayu. Lagu femes dia (INSYAALLAH) dah dialih bahasa?? wow~terasa macam drama kat astro ria je, boleh bertukar versi indonesia..keh keh keh!!


Lagu neyh mula-mula dengar aku rasa lucu, tapi bila dah nak sampai part korus tue, macam comel la pulak sebab dia menyanyi ada pelat-pelat sikit..ba ha ha!! nasib baik Maher Zain yang menyanyi, memang aku puji comel, kalau Jun-Sang (Hero Winter Sonata) menyanyi memang aku tergelak guling-guling, entah jadi apa lah nanti kan..tapi kalau nak suruh dia menyanyi lagu Maher Zain neyh, kena la dia mendapat Hidayah dulu. Teeeeth~ Oke jom layan lagu jejaka emsem neyh...


No comments: