Friday, April 1, 2011

~~Xpayah Nak April Fool Sangat Yea~~


Dah masuk bulan april..sekejapnya. Kalau masa kecik-kecik dulu sibuk nak kenakan orang kan..kenkonon jadi la "prank" yang kita rancangkan tue. Bleghh..Pendek akal betul..hi hi hi, tapi setakat neyh aku xpernah la kena prank yang teruk sangat. Gurauan melampau belum ada dalam sejarah hidup selama 25tahun neyh. Di usia jubli perak neyh aku rasa bersyukur sebab xpernah orang buat prank sampai jantung aku berhenti berdenyut. Alhamdulillah aku dikelilingi oleh orang yang baik-baik. :D :D


Apa lah yang bes sebenarnya kenakan orang?? Xbaik tau buat cemitu, tuhan marah. <--- ayat aku masa kecik-kecik dulu! he he he!! Aku neyh jenis xboleh terima gurauan yang berunsur serius siket, sebabnya aku bukan lah seorang yang penyabar. Hot temper jugak neyh tapi tengok keadaan atau situasi. Kalau gurauan yang melampau aku rasa patut balas, aku balas je pakai laser..ziffffffffff!! ha ha ha!! kalau aku rasa macam xberfaedah, aku abaikan je, biar moroyan sensorang. Abaikan je lah orang cemitu, xdapat faedah pun. :D Oke lah korang, jangan buat gurauan melampau yea, bukan bulan april pun boleh bergurau jugak. Peace V(^___^)V

No comments: