Thursday, March 31, 2011

~~Kalah Jantan~~



Perghh..tajuk ganas seyh~ha ha ha!! Aku stress..stress..kalau selalu stress cemini memang cepat la bekedot muka ala-ala baby face aku neyh.. hi hi hi. Xlah, sebenarnya bukan la ada masalah besar sangat pun, tapi bagi aku besar la jugak kot. :) kes xsuka makan ubat, sekarang padahnya tetap terpalit.

Penyakit batuk aku neyh dah nak masuk 2minggu setengah xsembuh-sembuh jugak. Cemana nak takrifkan setengah neyh yea?? ha ha ha!! oke, lupakan. Haah, dah lah lambat sembuh pastu buat suara aku hilang. Nak cakap dengan orang pun macam xde mood, bunyi suara garau yang mengalahkan jejaka melaya campo dengan bunyi semput-semput..boleh bayangkan x?? ha ha ha!! Biasanya aku boleh ceria-ceria kat ofis, tapi sebab xde suara neyh buat aku malas nak amik port. Kena cakap berulang-ulang sampai sakit perut. wuwuwu~ :( Las-las senyap..kurang dosa gossip..keh keh keh!!

Disebabkan suara xde neyh jugak buat aku xboleh gi mengaji. Luaran sihat sangat aku neyh, tapi kank kalau ustazah suruh aku mengaji keluar suara macam itik..malu ai~ he he he!! dah la lama xgi kelas mengaji sebab m.cik aku xde kat rumah, aku takut nak balik rumah kalau hari dah malam sangat, selalu duk terbayang ada benda mengintai dari atas bumbung.. wa ha ha!! dasyat la imaginasi karut aku neyh. Tapi aku memang takut kalau xde orang dekat dalam rumah. hu hu hu~

Oke, kembali pada pokok pangkal cerita, tadi aku gi stokis HPA. Nak beli barang sikit pastu dalam kedai tue ada peti es. Dalam peti es tue aku jumpa sesuatu. Mueh he he, memang sesuatu..Aku jumpa ubat. Nak tau?? kita layan gambar oke. :D :D

Nota Kaki Ke-Satu : Harap-harap lepas minum air asam jawa neyh suara aku kembali merdu macam siti nurhaliza. Ha Ha Ha!! :))

No comments: