Monday, June 6, 2011

~~Glamor macam Korea!!~~

~~ Beli 2 barang, dapat free gif pn 2barang, kan seronok membeli belah kalau banyak yg free.. keh keh keh!! ~~

Kauuu..dah lama aku nak menda neyh, dulu xlayan mekap sangat kan.. sekarang neyh terlampau melayan la pulak..kekekehhh =p tadi aku kena tinggal sensorang kat opis sebab pekerja lain semua gi alamanda eh silap..gi putrajaya lalu singgah gi alamanda..hahaha!! tujuan diorang semua sebab nak gi hantar tender, kan aku kena tunda mc sebab siapkan tender sebelum neyh, semua sebab neyh laa.. =p Tau x ape yang aku nak sangat tue, ia adalah BB cream dari etude house. Kalau ikutkan banyak je produk kosmetik lain yang keluarkan BB cream, tapi aku tetap nak etude house punya, sebab apa aku nak sangat?? sebabnya ialah kecomelan produk dan duta produk tersebut yang memukau..wink wink** bekas BB cream etude house neyh comel, pastu model korea pun comel jugakkk..tergugat nafsu~bleghhh =)

~~ Nak bibir orennn..tapi pipi yg jd oren..ha ha ha!! Aku edit yea, xsanggup pakai blusher glamer-glamer sangat. :)) ~~

Sebelum neyh dah lama aku tau pasal BB cream, tapi abaikan aje, tapi bila mengoogle maklumat BB cream neyh terus aku teruja nak cuba, rasanya kalau etude house ada jual kat kuantan neyh dah lama aku berlari gi sana..hua hua hua!! aku teruja bila dapat tau respon positip dari semua orang yang pakai produk neyh..dari segi jenis kulit, aku rasa aku xbermasalah nak cuba. BB cream neyh produk dia 8 in 1..wowww~kalau pakai cream neyh, dah xpayah aply pelembap + sunblock sebab dah ada kat dalam tue, beg aku pun dah xbersepah dengan cream dan pelembap lagi.. he he he!!


~~Ada orang cakap seiras..ha ha ha!!~~

No comments: