Friday, June 17, 2011

~~Lepas Seksa Mengidam~~

~~ aku dah kacau nasi neyh, lupa nak snap pic masa dia dalam bentuk sempurna.. he he ~~

Yuhuuuu~air liur meleleh dah boleh lap sampai kering dah..tadi gi giant makan clay pot. Lepas operate aku xdibenarkan makan sebarangan yang xtentu hala, mesti makan nasi putih dengan ikan dan sayur goreng je, yang lain diLARANG sentuh. Seksa sebenarnya berpantang neyh, tapi sebab nak cepat baik nak xnak kena berpantang, tapi bagus jugak, untuk diri sendiri jugak kan, kalau sakit sendiri jugak yang kena tanggung.

~~tinggal kerak nasi yang keras-keras je~~

Kalau aku gi giant hypermarket aku suka sangat singgah makan kat kedai clay pot, dah kena mandrem agaknya!! ha ha ha~ erkk..xlahhh, aku cuma suka makan nasi dalam mangkuk tanah liat tue, ada aroma walaupun nasi dia tambah kicap je..he he he!! Sebelum neyh aku xboleh makan kicap, tapi mak aku dah bagi green light terus aku ajak kenkawan opis gi melantak kat sana, kebetulan pulak tadi gi beli barang-barang untuk pantry opis. Sedapnyaa~aku makan nasi ayam dengan ikan masin tadi...manyak syiokk~ ^__^V

~~ licinnnn~alhamdulillah kenyang :D :D ~~

No comments: