Wednesday, June 8, 2011

~~Kedai Datin Wannabe~~




Baru balik dari makan malam..ho ho ho!! Dinner steamboat tadi, m.cik aku ajak keluar merasa steamboat arang, kawan datinnya baru buka kedai. Hujan sangat-sangat lebat masa makan tadi, jadi situasi nyaman lah sebab sejuk, kalau x, mesti peluh turun macam air terjun, al maklumlah makan mengadap dapur arang neyh tadi. Mengikut cakap m.cik aku, kedai kawannya neyh buat steamboat ala-ala kat bangkok. Aku neyh xpernah lagi gi Bangkok, jadi macam jakun la sikit tengok cara steamboat kedai dia neyh. ha ha ha!!





Sekarang tengah promosi, RM18.OO seorang, bagi aku steamboat cemini xberapa bes..ha ha ha!! sorry, tekak aku xboleh nak terima, mungkin sebab aku dalam proses berpantang lagi kot, xboleh makan sos, jadi meloya-loya..bleghhh!! tadi pun aku makan nasi goreng halia je, pastu amik la isi ayam sikit..xboleh nak layan dah, dan dalam hidangan dia tue pulak ada daging kambing, lagi lah aku xmakan..nasib baik xmakan banyak, bagus jugak kan,malam-malam kena diet sebenarnya, tapi sebab m.cik aku dah beria ajak keluar, layan je lah. he he he

No comments: