Thursday, October 13, 2011

~~1st Time Buat Header~~


Setelah berminggu-minggu bergoogle cara untuk buat header blog akhirnya siap pun, perasaan puas tue ada walaupun xlawa..ha ha ha!! semangat aku try buat header guna photoshop..mengigil-gigil tangan aku masa nak 'select' gambar satu persatu. payah beno kalau tangan jenis kayu neyh kan?? ^^V almaklumlah tangan aku xbiasa buat kerja edit-editor neyh..heee, xpe janji dah jadi dengan hasil usaha sendiri (tangan kesat peluh meleleh kat dahi)..walaupun xsempurna. upsss! :D

Sememangnya aku dah lama tau pasal adobe photoshop, tapi aku rasa benda tue payah sebab aku ada penyakit M..tau M tue ape, ia adalah M.A.L.A.S..sekiannnnn~penyakit neyh kalau ada sure 1kerja pun xjadi..melingkar atas tilam macam kucing gemuk lah jawabnya..ha ha ha!!

Sebenarnya xtau nak stori ape, oke lah bai bai~ ^^V

No comments: