Monday, October 31, 2011

~~Gi Kawen Midah~~



~~geng sekelas yang dah ada beg tambahan. yang lain belum hadooo, heeee~~

~~sori la terpaksa letak watermark aku, bukan sebab aku suka dia, tapi nak lindung perempuan tue, hi hi hi~~

Semalam walimah member aku kat batu caves, aku memang xmenjangka akan jumpa mamat tue. bleghh..dia toleh sipi2 je, aku pandang sekilas dan terus bla..sebelum sampai ke kereta tue dia ada call aku dia cakap aku sombong. oke fine. memang aku menyombong sekarang..kalau fikir logik pun xkan lah aku yang kena terhegeh2 gi kat dia, sebab tue aku bla..dia pun xde la pulak nak panggil aku,yang dia tau call aku dan cakap..hoitt sombong gile!! biarlah kau nak cakap ape pun, sebab aku pun dah tawar hati sangat-sangat dengan perhubungan kawan cemini..hu hu hu!!


Oke..sementelah (gila la ayat! ha ha ha!!) aku dah lama xdatang ke batu caves, seriyes banyak gila perubahan, aku rasa, jalan ke sekolah aku pun makin sempit..sesak napas mak noksss~ha ha ha!! Aku jumpa kawan lama, sama-sama geng terawih masa kecik..melepak kat kedai mamak, berborak sambil menikmati pau ayam dan teh panas..alahai rindu sangat-sangat..wu wu wu~

Aku ingat nak naik tempat yang biasa aku berjoggingan dulu, tapi bila gi tempat tue, pintu pagar kunci la pulak, lagipun tempat dia dah xterjaga dengan rapi, lalang meliar je merata-rata. sayangnyaaaa~ tempat tue cantik sangat dulu, nyaman je..boleh hilangkan stress, tapi sekarang dah terbiar.







Bila aku sampai kat taman perumahan aku, aku rasa sesak..sempitnya jalann...pergh, berlagak je sebab aku tinggal kat tempat luas kan. bleghhh!! makin lama aku rasa makin sempit tempat tue, mungkin sebab aku dah lama xgi sana..dah lebih 5tahun kot, macam-macam perubahan yang aku rasa. Jalan pun kecik, kalau dulu aku rasa nak lintas jalan pun takut sebab jalan tue besar, amik masa yang lama untuk sampai ke seberang jalan..ha ha ha!! ke masa tue aku kecik, so ruang melangkah pun kecik lagi. weh merapu ape neyh!! upssss~~


Aku meronda taman perumahan aku dulu, aku tengok orang-orang kat situ, semua dah tua dah..ha ha ha!! golongan p.cik-p.cik masjid yang dulu selalu gi masjid musim terawih, semua aku tengok dah ada janggut putih..owhh sangat memori..cepatnya masa berlalu, kalau dulu aku main sekitar rumah p.cik-p.cik neyh, sekarang giliran cucu diorang pulak mewarisi permainan aku. he he he!!

~~geng sembahyang terawih kat surau, rindu masa dorang tjerit-jerit kat luar panggil nama aku ajak gi surau sama-sama, usha admire sekali..ha ha ha!!~~

No comments: