Tuesday, October 25, 2011

~~Dulu nak comel macam dia, tapi sekarang korean fever, layan ajelah~~




Siapa ingat?? siapa ingat?? angkat ibu jari kaki sekarang..Ahaha!! aku ingat lagi, cerita neyh keluar masa aku sekolah menengah form3 kot kalau xsalah..malam-malam mengadap tv, cakap kat mak, xde keje sekolah sebab nak layan cite neyh kat NTV7..ekekeke~~pukul 9.00pm weyh, kadang-kadang mak aku bising sebab aku xstudy, tapi pengaruh cite neyh lagi kuat..aku ingat aku je yang layan cite neyh, tapi 1 family aku layan..Ahahahaha!! gila lucu, diorang pun terpengaruh. adoi laahh~




Masa sekolah menengah lagi, aku ada sorang kawan cina, nama dia Chai Sek Ting (kalau xsilap lah ejaannya) muka dia memang macam pelakon neyh, aku suka kawan dengan dia sebab dia cantik..LOL!! xlah, dia baik..aku dulu bendahari kelas, hari-hari jadi ceti mintak duit seposen sorang, untuk duit kelas. Dia neyh selalu bagi alasan xde duit kecik sebab dia cakap dia kaya, seposen sehari jumlah kecik untuk dia bayar..bleghh berlagak pulak amoi neyh kan. Tapi aku suka cara dia sebab dia seorang yang berdikari, lepas sekolah dia kerja kat kedai bakery, amik part time, yang besnya aku selalu dapat roti free..ha ha ha!! budak-budak kelas semua cakap aku makan roti xhalal sebab dia yang bagi..cetek betul pemikiran korang kan. Dia neyh bekerja je, bukan pemilik kedai. Dengki la tue..Aduhhhh!! dan aku selalu dapat limau free jugak masa raya cina. ha ha ha!! ayat dia bila dia bagi limau kat aku. dia akan cakap..


"amanina..makan la limau neyh, neyh bukan yang sembahyang punya." ha ha ha!! sebab aku selalu tanya dia, awak amik limau sembahyang ke neyh??" :D :D :D

dia memang xboleh sebut nama sebenar aku (amalina) =p


http://shadowlesslight.wordpress.com/2010/07/12/remake-of-huan-zhu-ge-ge-aka-my-fair-princess-reveals-its-main-cast/

No comments: