Sunday, October 9, 2011

~~Ada Langau!!~~


Pernah x korang ada kawan berperangai duri dalam lipatan. selama neyh berkawan xpernah la pulak buat hal, tetibe boleh pulak dia jadi batu api memecah belahkan orang. memang aku xsangka sangat-sangat selama neyh aku berkawan dengan orang cemitu..dan selama aku berkawan, inilah sahabat depan mata yang terang terangan menghianati aku. sumpah aku benci ada kawan cemini..oke lupa, semua orang xsempurna tapi jangan sampai menghianati boleh x. Moga dia akan dapat pengajaran apa yang telah dia buat kat aku. Tengoklah satu hari nanti, kalau dia boleh buat kat aku cemini, xmustahil akan ada orang yang terdekat dengan dia akan lakukan perkara yang sama. Masa tue kau renung lah sedalam-dalam apa yang kau buat kat orang dah dapat kat kau semula. Sebab kau, aku dah malas nak publish blog aku..dah kena pilih siapa yang layak jenguk blog aku. Xpeeeee lah! ingat kita kat dunia neyh sementara je.


No comments: