Wednesday, April 25, 2012

~~Dapat Hadiah????~~



~~peserta wajib amik gambar bersama sumbangan!~~

Semalam cutii..sebab nak amik hadiah. aku berangan dapat yg kecik. rupenya dapat yg besar...hampa!! macam xlogik je dapat yang besar kau rasa hampa kan..kiki, bukan ape, aku nak yang sederhana je, xnak la yang besar melampau. Kalau besar ni faham-faham je la, maintainance tinggi. Tau x ape hadiah yang aku dapat??aku dapat mesin 1 azam. Mesin nak membakery, aku mintak mixer dan oven. Sekali sampai je aku tengok kotak kayu gedabak besar. Aku xtau la nak letak kat mana bila dah sampai rumah nanti. Adoi laaa..aku baru bayangkan aku dapat barang yang aku idamkan, sekali jadi cemini terus otak aku xboleh nak fikir panjang-panjang. Nak je aku jual semula peralatan neyh tapi mengenangkan benda ni free jadi terpaksa la amik..nak mengangkut dah sekian, nak turun letak kat umah pun sekian la susahnya jugak. Las-las sekarang benda ni tersadai tepi dinding sudut rumah. Aku xtau nak guna cemana. huk huk! ingatkan boleh jadi tauke bakery, tapiii hampeh, kek pun xbancuh-bancuh lagi. wu wu wu~

~~muka je happy, tapi hati xsuka! sob...sob~~

~~Mak dengan m.cik aku suka sangat dapat mesin jahit. Ni memang idaman dorg~~

No comments: