Tuesday, February 1, 2011

~~Perlu Ke Sampai Mengugut??~~









Sentap mak nyah!! dugaan betul arini..aku tau lah kesalahan aku kan, tapi kenapa sampai nak ugut semacham?? haram jadah betul..pepagi dah buat aku hilang mood walaupun aku tau sebenarnya akan kena 'serangggggg'. Kesalahan kecik je kot, sampai nak main ugut-ugut neyh yang boleh buat temperature aku naik..mendidih siot!!


Nak melawan rasa macam xberkuasa sangat aku neyh..tapi masih boleh bersabar sebab apa pun problem tue mesti selesai. Apa dia ingat aku neyh otak macam Adiputra ke?? boleh ingat semua perkara lepas-lepas..pepatah pun ada tulih perkara lama jangan dikenang, inikan pulak otak aku nak simpan menda-menda yang xmendatangkan faedah kalau aku ingat lama-lama.


Lagi satu yang aku xpuas hati tue, mentang-mentang dia bekuasa dari segi **** tapi jangan lah nak ego sangat oke. Sekarang boleh la berlagak. Grrrr~!!



Nota Kaki - ke 1 : Astaqfirullahala'zim..sabar dan istiqfar lah banyak-banyak. Moga aku memperoleh tahap kesabaran yang kebal. DIA lagi berkuasa.

No comments: