Tuesday, March 22, 2011

~~Jadi Ella lah lepas ni!~~

~~sempat buat penanda buku baru tadi..he he~~

Musim membatuk dan memdemam lah. Aku xberapa nak sihat lah pulak sekarang, Orang cakap sakit tue ujian..jadi aku sedang menempuhi ujian kecik lah kiranya neyh. he he he..seksanya batuk, sampai perit tekak rasanya neyh. Aku nak bercakap pun selalu sangkut dek batuk nak keluar dulu. ha ha ha!! dia pun sama laju je kan. Batuk neyh pulak jadi masa p.cik dengan m.cik aku baru balik dari US..sah kena makan ubat..wuwuwu~

(Balai ketibaan, airport)
aku : huk..huk.. (bukan batuk sengaja!)
p.cik : awak batuk pulak alin??
aku : hmph..
p.cik : dah gi klinik belum??
aku : belum (sah nak amik ubat lebih neyh.)
p.cik : hmph..xpe lah, a.cik pun rasa macam nak batuk, nanti gi klinik amik ubat lebih lah.
aku : (kan betulllllllllll!!) ~blegh~

#Selamat mengambil keputusan SPM esok pada semua calon yang menduduki peperiksaan tahun 2010. :)

No comments: