Monday, March 7, 2011

~~Kenangan Lalu~~

~~Neyh LEEN bukan KIN (mafia) ..ha ha ha~~


~~2O Ogos 2OO1, lama dah melekatnya.. he he he~~



Minggu lepas chating kat YM dengan kawan sekelas masa fom 2..tengah gosip tentang perkembangan semasa dan perkembangan masa depan..LOL!! tetiba timbul isu mula perkenalan masa zaman sekolah dulu-dulu mue he he he.. lucu nak cerita kisah lalu, memang seronok kan jadi xmustahil kalau ingat memori sampai sekarang pun..dia neyh dulu minat sangat dengan LEEN MAFIA kartun dalam buku majalah UJANG..aku pulak xlayan menda-menda cemini sebab berlainan minat..aku minat ala kanak riang jadi xpayahla bagi tau...he he he, yea lah masa tue kan xmatang lagi jadi suka lah benda yang merapu neyh..jadi kikin a.k.a ding dong kebetulan sangat-sangat kat rumah m.cik aku neyh ada meja study, pastu sepupu aku ada tampal page kartun neyh kat meja study dia, nostalgia neyh sebab dah lama. Aku post entry neyh khas untuk kau. ^___^




No comments: