Tuesday, December 20, 2011

~~Bercuti-Cutian Beramai-Ramaian =p~~


~~Keperluan utama yang dibawa, tapi haram xsentuh sebab nasi lagi sedap..Ekeke~~


Gi bercuti 1 family, eh segerombolan family..yehaa..kat cherating je kot..tapi best jugak..ekeke =P ingatkan plan musim hujan neyh xjadi sebab ramai yang mengeluh tapi jadi jugak akhirnya. Kalau ikutkan plan asal yang nak join 3 family je, tapi las-las semua nak ikut sebab nak abiskan cuti sekolah. he he he. M.cik & p.cik aku yang arrange menda-menda neyh semua, termasuk perbelanjaan.yeeeeeee~ mudah-mudahan murah la lagi rezeki dorang lepas neyh, aminnn. :D

Layan gambar jom..aku xde idea nak tulih ape sebab entry neyh dah bersemut duduk dalam mood draf je. ha ha ha!!

~~Posing comel dari dalam pool..ba ha ha!!~~


~~masa neyh lemas bebetul yea, p.cik aku la duduk menyakat, nak lari dari dia, las-las aku yang minum air klorin..adehhh~~

~~Adik-adik aku~~

~~neyh kategori m.cik aku yang jenis kepala masuk air. haha (sporting abis)~~




~~malam tue ada aktiviti BBQ, bakar sendiri sebab amik feel..kekononnya. ha ha!!~~

~~abah pakai weelchair pun join karok jugak.. Ekeke!~~

~~mak pun nak masuk belog jugak. heee~~

~~last, Post ayu dari tuan belog..ha ha ha!! (nak muntah gi masuk tandas! =p)~~


No comments: