Thursday, December 15, 2011

~~Mencelah Sikit~~




Hai..sempat x nak mencelah neyh..aku agak kebizian minggu neyh sebab ada audit dalaman untuk ISO. Leceh kan..huihhhh~ Oke, tadi aku kira BMI..hahaha, semangat nak diet dah mai, jadi bizi la mengira BMI. Nasib baik aku belum tahap obesiti..syukran, mungkin dulu aku tahap tue, tapi lepas aku mengawal berat, jadi dah LOW..sekarang neyh berada di tahap overweight je.


Kan baru-baru neyh aku dah tanya adik doctor, arini aku puasa, cadangnya nak makan cereal je la masa berbuka nanti..tapi aku rasa ada jugak tambahan makanan lain rasanya. Ha ha ha!! arini pun aku semangat print senarai makanan serta kalorinya sekali..kena kira dari sekarang..lepas neyh mana aku pegi mesti ada note kalori tue..jangan pelik pulak..angan-angan kebaya neyh tinggi..dan nak tunjuk yang aku boleh kurus pun tinggi..wu hu hu~ well seeeeeeee

(っ˘з˘)っ


No comments: