Wednesday, December 21, 2011

~~Eyeshadow Palletidamanhati~~



~~semua ada 68warna..yuhuuuu~~


Hai..cewahh,
dah lama benda neyh jadi idaman hati, tapi aku duduk aim je dari dulu..sebab ada rasa cemini ialah kerana aku rasa aku neyh bukan lah seorang makeup lover atau pemekap handalan, cuma bermekap sekali sekala je..kalau ada kenduri pun aku still pakai benda-benda asas untuk buatkan kulit nampak xpucat..nak nampak glooming gituww..Auwwww~ ha ha ha!!

Dulu aku pernah lah risik-risik tanya member, kalau beli online mekap pallet neyh oke x, dia cakap oke je, tambah-tambah kalau yang arab punya mekap..aku masa tue pun try la usha outlet online neyh tapi xbape nak meransang aku untuk beli..benda neyh sebenarnya kita kena cuba tengok dulu tekstur dia, aku xnak la jenis yang kalau pakai berus dia akan jatuh kat atas pipi..xcantik woo..nanti kaler bercampur-campur.

So semalam, lepas aku siap basuh kereta ayah aku kat carwash, aku singgah la east coast mall, lama gila kot xjenjalan kat mall semenjak aku pakai motor neyh..ha ha ha!! tujuan asal nak tengok sale je, kot la ada promotion pape yang menarik..psssttt, aku ada aim satu clutch beg brand GUESS, pink kaler...cantik, tapi aku sabarkan hati dulu sebab nak tengok kat tempat lain, nak kirim kat m.cik aku ke sebab dia nak gi singapore masa cuti krismas neyh nanti.


Bila dah jenjalan kat booth tue aku tertarik tengok mekap pallet dia, macam-macam kaler ada, semua kaler cantik..memacam la aku mengomen sebelum decide nak beli..harga dia rm50, aku rasa agak mahal la sebab aku bukan jenis pemekap sangat kecuali kalau aku xboleh sembahyang memang aku akan mekap.. ha ha ha!! yea la kan, kalau waktu aku solat segala macam kena cuci, bila xsolat neyh la peluang nak melaram tue tinggi. ha ha ha!! oke pape pun aku puas ati la beli barang idaman hati walaupun aku tau aku hanya membazir je..tapi mungkin xmembazir jugak kalau tetiba aku diundang menjadi juruandam terjun..kekekehhh :D :D

**kaler emas kau..hihihi**

No comments: