Thursday, December 1, 2011

~~I'm Adore The COACH Handbag, auwwww!!~~





CUCI MATA DULU ^^V~~~~~~~~~~





















***cantik kannnnnnnn??? :) :) :) :) :)





Aku sangat-sangat minat dengan beg coach..seriyes~design dia memang cantik-cantik tambah lagi yang poppy collection..sekarang mampu telan air liur je la kalau nak beli yang ori..drooling eyes!! selalu aku beli yang replika je weyh, yang ori rasanya tunggu gaji aku 5K dan keatas..ha ha ha!!


M.cik aku selalu g obersi tapi aku xnak kirim, sebab nanti taste dia lain dari taste aku, dia bukan paham jiwa aku..ekekeke, lagipun malas la nak menyusahkan dia, dia pun jenis xbape nak masuk sangat ngn aku neyh, jadi baik aku bertindak mendiamkan diri je laa..kank kalau aku selalu kirim kat dia, dia charge lelebih..hu hu hu~malas..malas


Cuma kalau dia ingat kat aku je, ada la kot ole-ole, kalau dia xingat kat aku neyh, hampeh xde langsung, ish xbaik betul, positip..positip..dia terlupa la tue..wuwuwu~..koleksi handbag dia banyak, macam-macam brand tapi aku lagi minat dengan beg COACH..dia minat LV..biasa la taste datin-datin..tapi dia bukan datin pun..ha ha!! eh xmo la cite pasal dia, aku nak cite pasal beg coach neyh..heeee


~~beg yang aku beli online~~

Kan sekarang banyak barang-barang tiruan, kat golok tue berlambak weyh..aku gi jenjalan aritu kat sana, aku tengok diorang longgok-longgok je beg-beg replika neyh, tapi yang longgok neyh biasanya memang kualiti dia xberapa laa..heeee~ biasa la kan..semua tempat cemitu, kecuali kat sogo, kalau baju dia nampak berlonggok tue bukan xde kualiti tapi tue menunjukkan jualan murah..ha ha ha!! insyaAllah aku akan dapat capai beg ori guna duit poket aku sendiri, insyaAllah. :D :D

~~ni pun beli online~~


Aku selalu jugak usha page-page yang ada jual beg replika neyh, cantik-cantik jugak, macam-macam grade, dari low grade sampai la 3 A grade dia..aku pun selalu turun kl gi tempat orang amik beg-beg replika neyh secara borong..mana je tempat yang aku dengar ada jual beg replika mesti aku g, hihihi, nak yang terbaik kena la usaha sikit kan. :) Jalan kenanga, GM plaza, Jalan tar, semua aku redah..hu hu, seronok jenjalan kalau dapat habuan..make sure masa neyh duit kena banyak la yea, baru seronok nak memborong. he he he.

~~ni beli masa gi jenjalan~~

Kalau aku rasa xberbaloi nak kan satu barang je, aku akan beli online je, puas hati jugak, tapi aku neyh tawar menawar jugak dengan owner yang jual beg neyh sebab buakannya aku xtau diorang dapat harga bape kan..aku pun pernah beli..hi hi hi, so bolehlah aku congak dulu sebelum deal ngn penjual. :) kesimpulannya memang aku peminat coach.. ha ha!!

No comments: