Monday, February 7, 2011

~~Marchmellow Sedap Sangat~~


Jajan neyh yang buat aku hetic..fulamakatak!!! memang bombastik..ha ha ha!! Oke sebenarnya aku xtau nak hapdet stori ape, cuma tadi tengah mengunyah marchmellow nyeh tetibe rasa syok. Lembut-lembut, gebu-gebu je masuk dalam tekak, rasa macam makan pipi seniri.. wa ha ha!! ~sigh, mengarut lagi. :p


Buat pengetahuan semua, aku suka menda gebu-gebu neyh bubuh dalam air cokelat panas..rasa lagi berkrim~yummy!! Seyes xtipu, sedap weyh (patut ko gemok!! ha ha)..sekarang neyh aku dah xminum cokelat van haunten dah, sebab aku dah bertukar selera pada susu cokelat anlene..yang neyh pun boleh tahan sedap disamping menjaga tulang aku. he he he. :) Oke la kawan-kawan, nasihat aku, minumlah susu untuk kesihatan tulang anda.. cewahhh~ aku pun baru belajar minum susu, sebelum neyh susu pekat manis tue je yang kau minum kan.. ekeke =p



~~Air O jangan dilupa :D :D ~~

No comments: