Thursday, February 10, 2011

~~Xboleh nampak TeeThhhh~~


~~Ada Gigi~~





Upsss..bukan cacat oke, dan bukan juga buang tebiat..ha ha!! cuma baru cuba-cuba menjoin contest..bertuah lagi x aku rasanya?? mana lah tau jadi macam cabutan bertuah Hot Fm dulu..teethhhh..Oke, untuk pengetahuan korang, aku telah ditag oleh seorang yang bermuka sangat chomel *suka* iaitu cik eiyra, dia ajak aku join contest neyh. xsalah kan mencuba. :D Penganjur sebenar adalah cik muaz



Aku rasa macam nak suka lah pulak sebab sebelum neyh pemalu..cewahhh~ malu lah konon!!, sekarang neyh bukan lah xmalu, tapi menyahut cabaran la katanya!! oke, syarat contes neyh pun mudah sangat-sangat, janji ada gambar yang xde gigi, eh silap! yang xnampak gigi. :) Lepas tue tag 5orang kawan-kawan blogger korang. Lepas tue buat la entri yang simple-simple berkenaan contest neyh, dan tarikh tutupnya sebelum 27hb Jan 2O11..

Jadi, aku nak tag....
  1. Tengku Masni
  2. Intan
  3. Rozihan Ghazi
  4. Kak Ana
  5. Fidah


~~Sorok giGi~~

4 comments:

Ayu Online Dairy said...

aku kena join la ek

eiyra said...

gud luck dear...
thanx atas pujian yang melambung [ada orang yang tak semegah mane nie...heeee ^^

tengku masni said...

alin..try join contest ni plk weiii =)


http://tengkumasni.blogspot.com/2011/02/contest-senyum-paling-ceria.html

eiyra said...

kena tag lagi...jom join...hahahhaha

http://roxybelleiyramethyst.blogspot.com/2011/02/contest-kami-posing-comel.html

yunk...letak shoutbox eh t...