Monday, February 13, 2012

~~1st trial, dan mungkin ada 2nd dan 3rd trial, haha!~~




Sukaaaaaaaa..recipe yang sepatutnya jadi pretzel, tapi akibat kemalasan aku, jadi aku buat roti versi xde inti..haha! aku malas sebab aku neyh xpernah buat, niat memang nak buat pretzel tapi kesuntukan masa semalam, sebab aku dah nak balik kuantan..jadi dari kena menggentel-gentel, aku amik muffin cup, bulat-bulatkan adunan terus aku letak dalam cup tue..hihihi, jadi laa..asalkan roti jugak kan..haha!!


~~abaikan bukit kat riti yang hujung tue..hihihi~~


Mula-mula masa nak membancuh adunan neyh, aku memang rajin, pastu tunggu dia kembang setengah jam, jadi mood pun dah menipis sebab aku kena balik kuantan. Aku ingatkan dah xjadi dah sebab letak dalam muffin cup, sekali tengok..jadi laaaaaa, walaupun senget benget. oke la tue kan untuk 1st trial..hi hi hi. Roti neyh tawar je, dan sepatutnya kena buat caremel dip, tapi aku xbuat sebab terlupa nak beli whipped cream..jadi makan cicah gula atau cicah teh o pun sedap. :D :D


P/s : nak recipe?? nanti aku attch yea, nak cepat neyh..update entry masa keje memang agak susah nak berangan lebih-lebih..hihihi :D :D

No comments: