Monday, February 20, 2012

~~Menang??? Kikiki~~


Ingat lagi x baru-baru neyh yang ada aku story pasal pertandingan. Alaa yang masa cuti Maulidur Rasul tue, tapi ceritanya baru bermula semalam..ehh kalau x ingat entry mana satu, korang scrool la kebawah heeeee =P. Memang lah kalau nak diikutkan pertandingan tue masa cuti Maulidur Rasul aritu, tapi disebabkan orang-orang kampung ada kesulitan jadi acara terpaksa la di posponed pada tarikh yang dipersetujui. Ye la kan, benda-benda cemini kena ada kesepakatan nanti xde orang pulak yang join pertandingan tue nanti kan?? he he he.

~~Kek Pandan, Krim pun tonggang terbalik sebab mengantuk~~

~~Hadiahhhh..aku punya 1kotak je, yang lain-lain tue mak aku punya. :D ~~

Aku neyh masuk pertandingan tue tujuannya saje je nak meramaikan umat, lagi pun dah lama sangat aku tengok nozzle aku duduk terperap je dalam rak..kek memang selalu buat tapi keje nak memicit krim tue macam buat aku lemah semangat kejap bila memikirkan pinggan yang akan aku basuh nanti. he he he~ aku kalau bab buat sepah memang no 1, tapi bab mengemas jadi malas melainkan aku ada mood. Adik aku awal-awal lagi dah kasi warning suruh basuh sendiri perkakas yang aku guna untuk buat kek..ha ha ha!! dia pun malas sebab susah nak basuh krim kalau dah melekat kat pinggan.

~~neyh masa mak aku sibuk buat gubahan, dia buat udang..berbakat jugak mak aku neyh..haha!!~~

~~Geng mak aku yang turut serta dalam pertandingan tue.~~


Masa hari pertandingan tue kalau ikut pada perancangan aku nak buat kek coklat tapi yang malangnyaa mak aku dah buang serbuk koko aku, dia cakap dah expired tapi dia lupa nak bagi tau aku yang dia dah buang..adoiii cemana nak buat kalau barang utama xhadooo~ tapi nasib baik kek neyh boleh pelbagaikan perasa..aku buat perasa pandan. Alhamdulillah menjadik pun. Yang besnya kalau orang mintak recipe, aku xtau nak bagi sebab bahan-bahan tue aku main bantai letak je..ha ha!! Aku pun xpernah buat kek pandan, tapi mengenangkan barang xde neyh tadi, aku tawakkal ajela...dan yang terkejutnya, aku johan!! JOHAN???? its sooooo surprised. Tue la rezeki namanya kan. Alhamdulillah. Aku kena gi daerah pekan pulak bulan mac neyh nanti..kalau ikutkan tarikh yang diberitahu 1ohb nanti..kita tengok la pulak cemana nanti yea.


~~Selesai. Gambar aku xde sebab aku join diorang masa orang dah nak balik rumah. hi hi hi~~

No comments: