Wednesday, February 15, 2012

~~Teruja~~



Teruja aku tengok page neyh..cuba korang klik sini dia punya gubahan fondant sangat-sangat cantik oke. Aku tengok pun macam xpercaya yang dia buat tue semua dari fondant. Macam yang real punya woo..kagum!! clap~clap~

Aku suka tengok hiasan kek yang cantik-cantik tapi aku kurang meminati sikit kek yang menggunakan fondant sebagai hiasan. Minat tengok tapi xminat makan sebab errrr..biarlah rahsia..ha ha ha!! kalau nak makan kek aku lebih minat makan kekyang ada cream, walaupun kadang-kadang rasa macam muak jugak tapi aku tetap suka. Kalau kek tue jenis muak, aku makan sikit, ape susah ye dokk?? heeeeee

Cuba korang tengok pic kat bawah neyh, neyh salah 1 gambar yang ada dalam belog tuan umah yang aku sedang puji neyh, macam yang real kan?? lepas neyh aku nak belajar buat fondant cemini laaa..kan bagus kalau dia orang malaysia dan keturunan melayu. aishhh!



~~gambar ihsan dari sini~~

No comments: