Friday, February 10, 2012

~~Cerita gigit telinga dah Abis!~~


Semalam penamat cite gemersik kalbu kat tv 3 tue, aku pun xtau penghujung ceritanya ape..sadis laaa, rumah blackout..dah la semalam aku puasa, blackout pulak masa aku tengah seronok bersidang atas meja makan nasi kerabu homemade dari air tangan aku..kikiki. Pastu nak dijadikan ceritanya lagi, disebabkan kitaorang neyh baru duduk rumah baru sebulan, jadi memang benda-benda yang jadi emergency macam torch light, lilin memang xhadoo..oke xhadoo!! cemana nak makan kalau xde lilin. Nak pinjam dengan jiran sebelah aku malu..ha ha!! jadiiiiiiiii (baca dengan harakat yang panjang =P) masing-masing ada henpon kann, jom "petik" lampu henpon masing-masing pelis. :D :D


Nyanyi gaya gedik jom! jangan menggatal je oke. =P


Matamu…Bibirmu..Pipimu dan Juga Senyum mu
Membuat Aku Lebur Hanyut Di Dalam Ghairah Kernamu
TubuhMu..
HarumMu..
Hatimu Oh Semua Aku Mahu

Inginku Gigit-Gigit Cuping Telinga Kecilmu
Luahkan Perasaanku
Membisikan Aku Cinta Kamu
Asmara Disetiap Pagi HariMu
Dengan Harapan Agar Kau Tahu
Semoga Kau Tahu

Ku GilakanMu
Aura Mu Memujuk Rayu Hatiku
Sering Bergoncang Jiwa Ini
Siang Malam Ku Gundah
Tiada Melihat WajahMu
Ku Rindu
TubuhMu
Harum Mu
Hati Mu

Lagu dari aqasha, tajuk obsesiku. ERRRR..aku geli sikit dengan lirik lagu neyh. Aku cakap kat kakak aku, neyh lagu ghairah. ha ha ha!! kakak aku pun sependapat dengan aku jugak..tapi dia dah kawen, xpe la nak menggatal tahap mana pun..aku je belum layak lagi..wa ha ha!! lucu betul.

No comments: