Wednesday, February 8, 2012

~~Hidup Segan, Mati malu-malu~~

~~Serangga Peliharaan. ha ha ha!!~~

Tajuk super power dari aku, dah puas aku jaga dengan penuh kasih sayang, tapi xmenunjukkan ciri-ciri keceriaan pun..beli makanan tambahan pun xsihat-sihat macam tuan dia jugak. ha ha!! aku dah mula bosan cemini, bila bercakap mungkin dia dengar, tapi aku xboleh dengar apa jawapan dia kat aku, sakit ke?? terlebih air ke?? tengah dalam proses perubahan tempat ke?? aisshh hiperbola je lebih. ki ki ki

~~Ros Kuning~~

~~Ros Merah~~

Bila tanaman aku nak besar neyh??? hari-hari aku duduk termenung tengok tumbesaran, kalau xtermenung depan-depan pun, aku jenguk dari tingkap dapur..cepatla besar, xsabar nak tengok hasil tangan sendiri menanam pokok. :D :D habislah cita-cita aku nak hias landskap rumah sendiri kalau aku beli rumah nanti. cewahhh =P


~~Pokok Kunyit & Serai~~

~~Pokok Sireh~~

No comments: