Monday, February 27, 2012

~~Jumpa Siti Nurhaliza, Tapiii~~




Haaa..neyh nak cite sikit, meh la sini cepatan (cewah keluar dialek indon plk!)..smlm ada event untuk pelacaran produk simplysiti kat megamall kuantan..aku neyh main redah je mula-mula masa gi mall tue, dan xtau la pulak ada pelancaran produk neyh..mak aihhhh~nasib baik orang xberapa ramai, tapi yang membuatkan aku eksaited sebab aku tengok kulit diaaaa..mulus sangat-sangat, macam xde liang roma langsung untuk bulu roma menepek kat muka. hi hi hi, macam telur rebus. ha ha ha!! tapi seriyes, lawa. ^__^


Kalau orang ramai cakap kulit cantik diibaratkan macam kulit telur, tapi aku nak ibaratkan dengan telur jugak, tapi telur rebus yang dah siap dikopek kulitnya. hi hi hi, aku tengok kulit siti nurhaliza semalam xde la dekat sangat tapi kira macam boleh nampak la kan, dia memang cantik..owh sebelum aku melalut dengan lebih panjang, berkenaan dengan produk baru yang diperkenalkan semalam, aku ada baca review tentang rahsia formulasinya, iaitu terdapat plant endrorphin, tugasnya untuk membangkitkan mood gembira, means kalau pakai pelembap neyh dia akan meransang mood kita supaya sentiasa rasa gembira walaupun kita tengah stress..eh betulke?? kalau nak tau kena cuba. Kalau nak tanya aku..aku sendiri pun xcuba lagi sebab pelembap muka aku ada lagi kat rumah. Malas nak campur-campur pakai produk utk skincare neyh. :D :D


Siapa-siapa nak beli bolehla dapatkan kat watson @ guardian @ mana-mana kedai yang jual produk skincare (ceh promot!) ha ha ha!! dan kalau xsilap aku, harga untuk pelembap neyh RM 49.90 kot. heeeeee Oke lah, nak share muka siti yang comei tue. =P




*****************************************


Masa hari Sabtu aritu, m.cik aku ajak gi beli ikan kat tepi pantai..wuhuuuuu~bunyinya menarik, aku pun setuju nak ikut dia, bila dah sampai ke lokasi, aku tengok suasana xmacam pasar pun, jadi aku tanya la, mana orang jual ikannya?? m.cik aku boleh pulak cakap, kat sini mana ada pasar, kita kena tunggu orang yang baru balik dari laut la untuk beli ikan..OOooooo, aku ingatkan ada pasar jual ikan kat tepi pantai tue. he he he..


Sepanjang duduk nak menunggu ikan tue, sempat la kami neyh berkelah..sesaje makan nasi kat tepi pantai..syok je, angin xreti bahasa meniup lalu menerpa ke muka. ha ha ha!! biasa la tue kan, nama pun tepi pantai, memang angin kencang la yea. =P bila dah kenyang tue, aku tengok bot xnaik lagi, jadi amik keputusan untuk berjalan-jalan kat gigi pantai tue, kebetulan sepupu aku nak cari kulit kerang, nak bawak gi sekolah untuk seni nanti...syokknya la kan kalau rumah dekat dengan pantai, aku ingat lagi masa aku kecik-kecik sekolah rendah dulu, cekgu pesan suruh bawak batang pisang pun aku xde..sebab rumah aku xde tanam pokok pisang punnnn..sedih, tapi nasib baik kawan aku bawak..hi hi hi

~~gigi ketam neyh macam arnab kan?? ada 2ketul! ha ha ha!!~~

~~wuarghhhh!!! (jerit macam hantu terjah tue oke. =P )~~


Masa berjalan-jalan kat gigi pantai tue, aku jumpa ketam..(eleh ketam pun kecoh!) tapi seriyes memang aku nak kecoh pasal aku boleh tangkap ketam yang duduk kat tepi laut, bukan yang dalam laut tue, he he he..bangga wooo~berkejar-kejar aku dengan sepupu aku dengan ketam tue, abis seluar basah sampai lutut, dah la xbawak seluar spare..lantakla kan, janji dapat ketam...yeayyyyy..aku dapat ketam besar jugak..p.cik aku cakap ketam yang aku tangkap tue biasanya orang buat umpan..kesian ketam tue jadi habuan kami neyh, berbuih-buih mulut dia bila aku letak atas darat..las-las mati. kejam ke???? hEEEEE =P

~~Dah mati baru berani nak posing-posing..ha ha!!~~

No comments: