Tuesday, February 28, 2012

~~KarakokeokEkokekeoQ~~




Semalam melalak sampai abis suara..malam semalam semua artis rasanya aku nyanyi..termasuk lagu hindustan..kau boleh?? ha ha ha!! sebenarnya neyh adalah 1st time sepanjang aku masih bernyawa di dunia masuk dalam karaoke. Sebelum neyh macam xberminat sebab aku tau suara aku xbes.. ha ha ha!! sebab tue la aku macam rasa segan nak gi karaoke walaupun tempat tue ada bilik khas yang lebih privasi.



Sebelum neyh pun kalau ada kenduri kawen, sesetengah majlis ada DJ yang pasang lagu pengatin tue kan, aku akan dipelawa bernyanyi sama dengan sedara-sedara tapi aku still segan..aku rasa suara aku xbes, nyaring dan pitching lari laju-laju kalau aku menyanyi, yang aku mampu hanya ikut diorang menyanyi dalam hati je laa..xpun nyanyi slow-slow biar orang xdengar. ke ke keh =P


Tapi semalam tah macam mana, budak-budak rumah sewa aku semua stress, nak menjerit dalam rumah nanti takut jiran dengar, diorang risau pulak..xpun akan mengggangu ketenteraman orang yang dah nak tido..last-last cecepat bersiap nak gi karaoke..tapi bukan la karaoke jamban tue yea..aku nak karaoke bilik, selesa sikit..kalau masuk karaoke jamban tue, sampai mati pun aku xmo masuk dalam tue..hi hi hi. At the end, aku paling kuat melalak walaupun mula-mula macam malu-malu pussycat the boots nak nyanyi.. ha ha ha!! lagu hindustan la paling happening sebenarnya. ha ha ha!! miss the moment, dan buat aku rasa akan menjejakkan kaki ke pusat karaoke tue lagi. :D :D





~~lagu Hindustan yang paling happening aku nyanyi walaupun selalu salah lirik. LOL!!~~

No comments: