Tuesday, October 13, 2009

~~AKUARIUM MAYA~~

~~pic permulaan aku setat bela ikan-ikan tersebut~~



~~neyh masa ikan peliharaan making love..dpt anak baru la gayenya :p~~~




pasal kegianan lg..hehe, bukan ape kan aku ni jarang ske main game tahap gaban tapi ble dah mengadap rasenya sume benda malas nak buat!!..sekarang neyh selain FARMVILLE aku dah gian membela binatang..bukan kucing..bukan arnab..bukan kumbang tapi IKAN..hahahaa..
walaupun hakikat aku sangat malas nak basuh akuarium kat umah, tapi bila dalam game neyh ari-ari aku duk mencuci, pas2 bg makan kat ikan-ikan tersebut..ekekehh



paling aku suka main ikan-ikan dalam neyh sbb aku bole beli ikan dasar laut yang cantek2..menarik..tertarik..kau mmg da BOMBB!! kakakahh..ok la erkkk, kemerapuan aku dah nak teserlah, nti aku seniri yg gile syok seniri..tp biala kn, aku punya hal la sume itew, korang bole tolong yang aku mintak tolong aje tau(perasan!!)..hehehe :D

No comments: