Saturday, October 10, 2009

~~Appy Besday Afnan~~


~~aku pulak yg intprem..patut mak dia lorr~~



Afnan...uppss bukan anak erkk..tapi sepupu kecik iaitu anak pakcik aku. Arini umur dia genap masuk 1tahun bpe bulan ehh??? hihi..lpe plk nk interbiu mak budak kecik itew..tarik sebenar dia lahir bulan 8..tapi ni da bulan 10kn..aku tanya ayah si Afnan, npe lambat sambut besday, jawapan yg dia bagi "ala, dah nak dekat raya, buatopen house nanti sambut la sekali..saving siket"...hahaha, baguss2 rancang perbelanjaan jugak ropenye..ekekekehh..


Tapi yang xbesnya aku pulak yang xbpe sihat..adoyai, baru nak join main potong-potong kek, pewot pulak buat hal..so arini keje aku adalah terbaring atas katil menahan sakit pewot dan memuntahkan semua makanan yang aku makan sebelum aku sakit pewot td..memang xbes sesangat laa..dah la makanan penuh kat luar umah, aku dok memandang jew orang makan, seniri nak makan takut sbb nanti sure kuar semula isi yang aku makan itew..ermm apelah nasib.. :D kata orang penyakit itew rahmat, so terima la dengan redha.. :)

~~nk buat peace tp xjadik la plk..ekekekehh~~

No comments: