Sunday, October 25, 2009

~~shopping mopping~~

~~banner ni la penyebab kaki aku nak g ke lokasi berkenaan, hahaha~~~

~~adik aku, sempat lg nk peace2..org lain pandang jew..tp nk kisah pe!!..huhu~~


aku baru je janji ngan diri seniri xmo g shopping benda yang bukan menjadi kepentingan, tapi keadaan shopping kompleks parkson yang membuat aku naik hantu nak g shopping..adoyaii..alin, kawal sket perbelanjaan, jangan melampau2..adehhh!!! korang nak tau, bukan setakat cite je yang ade blockbuster, shopping complex pn ade jugekkk!!! yang xtahan 2, umat manusia neyh punya la ramai yang serbu, aku pon xnak ketinggalan, rase macam "MAMA SHINCHAN" yang salu sangat g shopping..wahahahahaha, lawak2!!

ape yang penting, aku belanja xhengat...fuhhh punya la berhantu berbelanja, seb bek dalam diri neyh da timbul kesedaran sivik yang tidak disengajakan kemunculannya..kakakaka, jd belanja ape yang betul2 perlu & yang penting sume menda yang dingini dapat..perghhh bole tahan jugak nafsu belanja neyh, tp disamping itew, aku nak melepaskan bengang jugak, ni sume angkara m.cik ku itew, kalau x sebab dia sure aku xde nak tension2 memikir...eee..padah!!

yang tinggal sekarang neyh ialah, catit sume perbelanjaan bulanan dalam buku kira-kira..dan selamat bertemenung panjang..'RENUNG-RENUNGKAN & JANGANLAH DIAMALKAN SANGAT'..wahahahaa :D


~~aku pon nk jugakkk!!~~


~~p.cik nih tunggu balance duit, sesaje enterprem dlm neyh..ekekeke~~




No comments: